Jag lever

Skrev ett inlägg mitt på dagen men såg att det inte publicerades, så bara att göra om. Förstår inte att så många fortfarande läser för vår bloggning är inte direkt on fleek just nu...
 
Igår var det lördag. Jag var jättesjuk även om jag inte tänker så mycket på det, glömmer liksom av det och kommer på det först när jag slappnar av. Då känner jag hur trött jag är. Var i stallet och gjorde klart allt där, inget spännande eftersom han vilade. På kvällen var jag med Alicia och Linda. Vi gjorde fruktsallad, såg en film och pratade. Sen hämtade Oskar oss strax efter 01 ungefär.
 
Idag var det söndag (lol no shit), och jag hade jättehög feber största delen av dagen. Jag och mamma åkte till stallet och hon mockade osv medans jag red. Det har flyttat in tre nya hästar i stallet vilket är jättekul, och jag red med ena dottern på ridskolan för jättemånga år sedan. Hennes mamma kom ihåg mig från ridskolan när jag var typ 7-8 år haha, det är typ 10 år sedan nu. Men dom är jättesnälla så detta blir jätteroligt och Kryckan har fått en kompis också som han tycker jättemycket om.
 
Annars har jag pluggat ganska mycket matte. Matten har alltid varit min akilleshäl i skolan och kommer förmodligen alltid att vara det också. Jag går ju juridik och där är inte matte ett krav så jag har bara valt till det, helt vill jag jobba med juridik i framtiden, men mäklare är min plan B och där krävs matten. Jag känner att det är lika bra att kriga igenom sista året för jag vet att läser jag inte matten nu så kommer jag behöva göra det senare och det vill jag inte. Tur min pojkvän är bättre på matte än jag (illa om man är sämre) så han kom hit och hjälpte mig. Vet helt seriöst inte vad jag skulle göra utan han...
 
Imorgon vet jag inte om jag far till skolan. Ska hur som helst vara ledig på förmiddagen eftersom jag ska med Kryckis på röntgen, men kanske far dit till sista lektionen. Har varit sjuk så mycket att jag kan snart inte vara sjuk mer haha, speciellt inte eftersom vi ska till Spanien nästa vecka. Jaja, ingen bryr sig hejdå!
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin