Lång dag

Idag har det varit en otroligt lång dag och den är fortfarande inte slut. Var i stallet 06.20 imorse och förutom 1 timmes frukost och lunch har det varit fullt upp hela dagen. Förutom att mockat lite boxar och det vanliga har jag även ridit två hästar. Ena skrittades och travades på fältet och den andra reds ut. Båda två skötte sig bra och var fina! Kände mig dock lite ringrostig med tanke på att jag inte har ridit på nästan 2 månader, haha.

På eftermiddagen åkte vi iväg till dagstorp på kvällstävling där två unghästar hoppade varsin 1.20. Båda två var felfria och såg fina ut! Nu har vi ganska nyligen kommit tillbaka till gården och jag har fått i mig lite middag och laddar upp inför kvällsfodringen om en stund. Är helt slut så jag lär sova som en stock i natt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin