Ledig imorgon!

Just nu ligger jag i sängen och ska sova, tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg här först. Får dock se om detta ens kommer publiceras för det är världens sämsta teckning i vårt hus.

Idag har jag och hon som jag jobbar med jobbat själva i stallet då alla andra har varit iväg på tävling. Men det har ändå gått ganska bra tycker jag även om det blir lite mer slitsamt. Har även ridit tre hästar idag och det är nog tredje dagen i rad som jag ridit tre stycken. Är ju typ världens mest otränade människa så jag är ganska trött i kroppen nu, därför känns det lite extra skönt att vara ledig imorgon! Kände verkligen att jag inte hade kraften att rida ordentligt idag men sista hästen som jag red idag gick ändå riktigt bra! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin