Mot Skåne igen!

Nu sitter vi i hästbussen på väg till Skåne igen efter en ganska bra helg uppe i Umeå. Idag hoppade Hasse en 140 och var nolla. Han kom 2a endast slagen med 12 hundradelar så det var lite surt. Sedan hoppade Cobolt delfinalen av Volkswagen Grand prix som gick i 150. Han nollade grunden men fick ett retligt nedslag i omhoppningen. Hade han inte rivit hade han vunnit men kom nu 2a istället. Lite stolpe ut. På prisutdelningen skulle även hästskötarna gå ut på banan inför fullsatt läktare, fy vad hemskt. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin