Söndag

Idag har jag inte gjort så mycket. Har sovit med Oskar hela helgen och for direkt till hippo idag för att se Volkswagen Grand prix. Jag vet inte vad som var coolast, att se Helena Persson och Bonzai H som red EM i år vinna, eller att John Hickey helt random kom fram till mig och sa att jag har fina naglar haha. Nejmen man lär sig så sjukt mycket av att se dom rida!

Sen for jag och mamma till Kryckan direkt typ. Tog en promenad med honom och oj så lugn och fin han var. Bråkade inte alls och höll sig på mattan. Det bara sprutar energi.ur öronen på honom i princip och han är otroligt understimulerad. Därför är det viktigt att han får mycket kärlek osv när man väl är hos han. Sen la vi om hans sår igen. I början tyckte han att det gjorde ont (eller om det ens gjorde ont för han är ju en drama queen haha). Men efter ett tag så bara stod han helt stilla och lät oss tvätta och lägga nytt bandage. Han bara tittade på oss med sina stora milda ögon och åh så duktig han var. Blir helt tårögd :')






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin