Söndag

Idag tog jag Kryckan på morgonen. Var där runt 10.30 och började med att gå med Kryckan på hans morgonpromenad. Han var så otroligt uttråkad och var vädligt glad att se mig haha. Det tog ännu längre tid att mocka idag då han farit runt som en torped inatt. Längtar obeskrivligt tills han får gå ut i hagen igen, vilket egentligen är om fem veckor men vi ska skära av ett hörn av hans hage på max 4x4m. Veterinärerna är ok med det och Kryckan mår så psykiskt dåligt av boxvila, även om han får dagliga komplimanger av alla i stallet för att han tar det så bra. Han är lugn och så, men man ser hur dåligt han mår min lilla pånihest...
 
Nu ska jag plugga matte en stund, skulle egentligen behöva börja packa lite då vi åker till Mallorca på tisdag. Men det får faktiskt vänta ett tag. Jag och mamma ska snart åka tillbaka till lilla Kryckis. Ser ni på bilderna hur tjock han har blivit haha, han äter väldigt mycket mat för att ha något att göra. Men det försvinner nog så fort han kommer igång igen. Är man sjuk så får man äta...
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin