Tisdag

Idag hade vi skolfoto, lite vemodigt med tanke på att det var mitt sista skolfoto någonsin. Det gick väl helt okej vad jag vet, eller vet förresten inte om jag vill veta..

På kvällen åkte jag och mamma till stallet. Kryckan fick bara äta halva sin kvällsmat idag och imorgon blir det ingen frukost. Vi ska lämna honom på evidensia 07.30 och det känns riktigt jobbigt. Det är ju en så stor sparat det här med att söva ner ett så stort djur. Vi får ish hämta honom vid middagstid och förhoppningsvis går allt bra.

Kryckan fick iaf skritta i 30 minuter idag. Ref förbi stöcke pf och hade lite miljöträning förbi en gård som ligger bredvid, där har vi nämligen haft lite diskussioner, men inte idag. Sen har vi även tittat på lite benskydd till hagen och har förmodligen hittat ett par bra, inga fler griffelbensfrakturer, två räcker gott och väl.

Håll tummarna för lilla Kryckan imorgon, det är så orättvist❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin