Tisdag

Idag har det varit en ganska lugn och inte särskilt jobbig dag i stallet. Men måste faktiskt säga att dom flesta dagarna inte brukar vara speciellt jobbiga. Det är egentligen bara mornarna som brukar vara lite dryga. Hur som helst har jag ridit två hästar idag och sedan packat inför tävlingarna i Umeå nästan hela eftermiddagen. Skönt att ha allt färdigpackat idag då vi åker imorgon efter lunch. 

Den första hästen red jag i ridhuset och trots att den inte alls är en häst i min smak gick det ganska bra idag. Mycket bättre än förra gången jag red den! Sedan red jag Hasse en sväng i "skogen". Lät han rulla på i galopp ganska mycket och han tyckte nog det var lite jobbigt. Hasse är nog faktiskt min favorit av alla hästar här, han är så himla härlig att rida!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin