Dags att ta tag i bloggen!

Nu var det ett bra tag sedan varken jag eller Agnes skrev något här. Ska jag vara ärlig har det faktiskt varit ganska skönt att inte tänka något på bloggen utan bara njuta och ta vara på sommaren. Men nu är det iallafall dags för mig att försöka ta tag i bloggandet igen, för det är ju trots allt ganska roligt att gå tillbaka och läsa vad man har skrivit och gjort! 
 
Så mycket ridning i sommar har det inte blivit för mig, ingen alls i princip. Ganska direkt efter midsommar släppte vi ut Peppe på bete och där har han gått sedan dess. Planen är att ta hem honom från betet någon gång nästa vecka och fram till dess får han passa på att njuta av sina sista lediga dagar på ett tag fram över, haha. När han kommer tillbaka ska han även få en rejäl makeover, det kommer verkligen behövas. 
 
Just nu är jag inne på min sista semestervecka, tråkigt nog bestämde sig hösten att komma den här veckan men annars har jag haft ganska tur med vädret under semestern. Dock hade jag gärna haft semester i några veckor till, känner mig inte riktigt taggad på att gå till jobbet på måndag om man säger så. Men så fort man kommer in i rutinerna igen blir det nog bättre!
 
Här kommer lite blandade bilder från i sommar:
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin