Dålig start

Hade skrivit världens bästa inlägg men klickade ner appen för att svara på ett sms och glömde spara inlägget (vet inte ens hur man gör det för övrigt, för nya blogg.se appen suger). Iallafall, inlägget är ett minne blott och jag orkar inte ens skriva om det. Börjar bra här.

I sommar har jag mest jobbat, men när jag inte är på jobbet är jag med Lukas. Vi ses nästan hela tiden trots att vi bor långt ifrån varandra. Var i Stockholm med hans familj för två veckor sen och där hann vi med grönan, en del shopping men framförallt kvalitetstid. Börjar jobba igen nästa vecka ser det ut som så det är bara att ta vara på sista lediga dagarna nu.

För tillfället sitter jag med en redbull och laddar upp för att åka moppe till Lukas. Han for för några timmar sen, men några timmar räcker bra att vara ifrån varandra tyckte vi. Har ju kommit på att det bara tar 50 minuter mer moppe till honom, så det går nästan lika fort som med bil!

Bilder från sommaren kommer i ett annat inlägg då jag inte har några bilder på den här telefonen då jag haft tre olika telefoner denna sommaren. Nu måste jag börja fara innan det blir för mörkt, men här är några bilder jag har iallafall:

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin