Första dagen efter semestern

Idag är det första dagen efter semestern och just nu skulle jag egentligen vara på jobbet då jag jobbar förmiddag i veckan. Men jag har varit så himla konstig i magen den senaste veckan och nu känns det nästan som jag har feber. Med andra ord är jag hemma från jobbet och vilar idag i hopp om att det ska bli bättre. Dessutom har jag lyckats få nackspärr, antagligen har jag sovit på något konstig sätt idag. Ingen direkt bra start första veckan efter semestern kan man säga. Men förhoppningsvis är jag fit for fight imorgon igen så jag kan åka till jobbet! 
 
Har inte så mycket mer att blogga om just nu så jag tänkte ta och bjuda på en film från när jag var och provred Peppe i Tyskland. Jag har fortfarande inte den styrkan i min ridning att lyckas få honom att gå i samma form som den manliga ryttaren som hade honom i träning. Men jag tycker ändå att det är ändå stor skillnad nu mot det var när jag provred honom, det är bara jobba vidare helt enkelt! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin