Helg!

Idag jobbade hag bara till 11.30, riktigt skönt att avsluta veckan med en lugn och kort dag.Jag kom hem för nästan två timmar sedan och sedan dess har jag i princip bara hunnit med att duscha. Känner mig iallafall lite fräschare nu även fast jag är trött och sliten i kroppen efter den här veckan. Men nu är iallafall första veckan efter semestern avklarad och det är äntligen helg!
 
Idag fick jag även veta att jag ska börja jobba fyrskift om två veckor. Det betyder att jag kommer behöva jobba helg den veckan man jobbar förmiddag, men andra ord kommer det bli en 7-dagars arbetsvecka. Det ser jag inte fram emot. Men veckan efter kommer vara en ledig vecka och den däremot ser jag fram emot! Dessutom kommer jag få lite högre lön än vad jag har nu så det känns ändå ganska bra.
 
I helgen har jag inga speciella planer förutom att vi troligtvis ska ta hem Peppe från betet antingen imorgon eller på söndag. Sedan ska jag även passa på att umgås med min pojkvän eftersom jag jobbar natt nästa vecka och då kommer vi inte kunna ses lika mycket som vanligt. Nattveckan hör inte till min favorit vecka om man säger så!
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin