Nattvecka på g

Hej på er! Just nu ligger jag i sängen och ska snart ta och vila i några timmar. Jag börjar nämligen jobba kl 23 ikväll och då hjälper det ganska mycket att sova några timmar på kvällen. Det gör att man klarar natten lite bättre iallafall. Jobba natt är dock något jag verkligen inte tycker om, det känns så himla fel att jobba på natten när man egentligen ska sova. 
 
Jag skrev ju tidigare i veckan att vi skulle ta hem Peppe från betet i helgen, men det blev lite ändrade planer så vi ska ta hem honom i slutet av veckan eller i helgen istället. Vi får se vilken dag som passar bäst helt enkelt! På ett sätt är det ändå ganska skönt att vi inte tog hem han i helgen men tanke på att jag jobbar natt i veckan och kanske inte kommer vara sådär super pigg. 
 
I helgen har jag varit med Mattias i hans stuga, i fredags tog vi det bara lugnt och kollade på film och åt godis. Självklart kollade vi även på hoppningen från OS och alltså Peder, vilken kung han är!! Igår hade Mattias föräldrar bjudit över lite folk på middag och efter vi hade ätit gick vi tipsrunda som jag och Mattias vann (haha) sedan var det dags för badtunna innan vi åt efterrätt. Ganska mysig kväll men jag blev så himla trött efter att vi hade badat. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin