Torsdag

Igår jobbade jag första dagen efter semestern och det gick väl helt okej förutom att dagen var ganska seg. Direkt när jag kom hem kollade jag på hoppningen från OS och jag kom hem precis när själva lagfinalen började så det var ganska bra tajming! På kvällen var jag så himla trött efter att ha jobbat hela dagen så jag orkade aldrig starta datorn och skriva något inlägg här, så kan det vara ibland. 
 
Idag har jag jobbat från 7-15.30 och även idag har dagen gått segt och varit allmänt tung. Det har varit massa strul med maskinerna så jag har mest suttit stilla på en stol känns det som. Riktigt så illa kanske det inte var men en hel del stillasittande har det ändå varit idag. Ganska segt. 
 
Just nu sitter jag i soffan och kämpar med att skriva ett någorlunda sammanhängande inlägg, är så trött i huvudet nu att jag vet knappt vad jag skriver. Men när mamma kommer hem från jobbet ska vi åka till hippo en sväng och sedan ska vi åka och hälsa på Peppe. Sen ikväll är planerna bara att vila och ta det lugnt. Som tur är jobbar jag bara från 7-11.30 imorgon och sedan är det helg! I helgen tar vi nog även hem Peppe från betet så då kommer det förhoppningsvis bli lite bättre och roligare uppdatering!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin