10:e februari

Nu är det en vecka sedan jag bloggade senast, skärpning. Har verkligen inte haft någon ork och om jag ska vara ärlig har jag även helt glömt bort. Men kom på nu att jag faktiskt har en blogg och att det kanske var dags att uppdatera. 

Sedan sist så har det inte hänt så värst mycket faktiskt. I söndags blev Peppe masseras och förutom att han var lite spänd i ländryggen och hade två muskelbristningar vid bogen hade han känts fin. Eftersom han masserades red jag honom bara lugnt i måndags och igår fick han gå som vanligt. Fokuserade mycket på galoppen igår så han fick galoppera en hel del, sedan var han någorlunda avslappnad när jag travade av så jag är nöjd! 

Idag får Peppe nog vila, alternativt om jag vågar halka mig till skrittmaskinen, det är nämligen glashalt ute. Istället ska jag passa på att mocka hagen innan det fryser på igen. 

Enda bilden jag tagit sedan förra gången jag bloggade haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin