13:e februari

Idag provade jag ett nytt bett på Peppe och det kändes faktiskt helt okej så imorgon på banträningen hoppar jag med det. Var bara ett vanligt delat pelham jag bytte till men han blev inte alls lika tung och stark som han kan vara på "vanliga" bett. Hade även turen att rida samtidigt som Eva (som jag hopptränar för) idag så jag hängde på när hon hoppade en serie. Perfekt att han fick hoppa av sig lite idag så han inte blir allt för pigg imorgon. Tycker även att jag fick tillbaka honom mycket bättre efter hinderna med pelhamet men får väl se hur det känns imorgon när det är flera hinder på rad. Men bara jag tänker på att ha en bra galopp så ska det nog gå bra!
 
Just nu ligger jag i sängen och kollar på tv. Har inga planer alls för ikväll utan jag lär nog ligga här större delen av kvällen och lägga mig i hyfsad tid så jag tar mig upp imorgon! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin