Hallå minns ni mig?

Har varit borta härifrån ett bra tag nu. Det har varit väldigt mycket den senaste tiden med mycket bråk, stress och drama så energin räckte inte till bloggen. Orkar inte dra allt som hänt eller så utan gör en nystart och ser vad om jag kan hålla det hahah.

Idag har jag bara vart hemma och i stallet. Pojken min for vid lunch och då fick Kryckan en promenad i snöstormen. Nu tänkte jag ta tag i lite skolgrejer och bara köra en lugn kväll hemma. Vi ska ha gäster men jag lär nog vara på mitt rum, typ så ser väl resten av min dag ut.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin