Torsdag

Idag jobbade jag från 6-14.30 och det var riktigt tungt att kliva upp imorse, hade hellre legat kvar i sängen om man säger så. Det är iallafall riktigt skönt att det är fredag imorgon och dessutom slutar jag klockan 11 då! 

Efter jobbet idag åkte jag till stallet och skulle rida Peppe. Dock var ena ridhuset bokat för dressyrträning vilket jag inte hade koll på. Istället hade jag tänkt sätta honom en stund i skrittmaskinen men när jag tog in honom hade han tappat en sko.. Nu sitter iallafall skon på plats så imorgon kan jag rida honom! 

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon, god natt! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin