Dålig dag

Idag mådde jag inte så bra när jag vaknade, så valde att ta sovmorgon och fara till skolan efter lunch istället. Men med facit i hand skulle jag bara ha stannat i sängen. Är ändå glad att jag har så fina människor omkring mig som ändå alltid finns där och gör allt så otroligt bra. 
 
Mamma tog Kryckan idag. Tror han bara skulle gå en promenad eller nått och imorgon ska Alex ta honom. Jag har mycket i skolan och hinner inte riktigt med stallet just nu. Tur att han ändå ska ta de lugnt för då gör det inte så ,mycket att skolan tar all tid.
 
Tänk att detta är snart 5 år sen...
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin