Läget just nu

Jag har valt att ta lite avstånd från bloggen under ett tag. Det har hänt så mycket och har knappt haft tid heller, så det var lika bra. Orkar inte ens gå igenom vad jag gjort sedan sist jag bloggade ordentligt utan bilderna får tala istället.
 
Igår var vi in till evidensia med Kryckan, han har slagit sig och dragit på sig ett nytt överben (suuuuuck). Men det är inget som ska opereras i nuläget eftersom han inte är halt eller verkar besvärad. Det har lagt sig väldigt fint ändå men vi ska hålla det under uppsikt och han får inte under några omständigheter slå sig där igen såklart, precis som med hans andra överben (i plural hahahah orkar inte). Skönt iallafall att det inte behövde opereras så nu ska han skritta och trava på rakt spår i 2 veckor innan han kan köra på som vanligt igen. 
 
LA i Piteå 2013
 
 



Kommentarer
Postat av: Annie

Vad bra att det går åt rätt håll, snart är ni på banan igen :)

2016-01-23 @ 15:00:19
URL: http://anniehorselife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har saknat dina inlägg :)

2016-01-24 @ 16:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin