Mitt 2015 del 1

Januari: 
 
* Peppe började komma igång efter sin skada som han fick på hösten. 
 
* Sista terminen på gymnasiet drog igång

 
Februari: 
 
* Jag opererades och levde på alvedon och smärrtstillande i en vecka. Peppe fick även flytta till hippo 2 veckor under tiden. 
 
* Hade FN-rollspel i skolan och var tvungen att vandra runt med kavaj i skolan, har gjort roligare saker om man säger så. 
 
* Spenderade hela sportlovet på Teneriffa
 
 
 
Mars: 
 
* Kämpade på med gymnasiearbetet inför slutseminariumet 
 
* Peppe reds på som vanligt och förutom allt plugg i skolan var mars en väldigt händelselös månad. 

 
April: 
 
* Allt kring gymnasiearbetet blev klart och jag slapp lägga mer energi på det, den känslan går inte ens att beskriva!
 
* Festade en hel del (eller ja, ovanligt mycket för att vara mig) 
 
* Det gick upp och ner med Peppe och han fick även ta det lite lugnt en större del av månaden då han hostade väldigt mycket. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin