Mitt 2015 del 3

September 
 
* Åkte till Skåne och började jobba åt Niklas Arvidsson 
 
 
* Åkte med på tävlingar till Dagstorp, Ljungby och Umeå. Endast 120 mil enkel väg till Umeå, haha. Peppe fick även följa med ner till Skåne. 
 
* Peppe hoppade på min fot och jag fick spendera två dagar på akuten, en i Umeå och en i Helsingborg. Först trodde dom att något var av men som tur var så var foten hel!

 
 
Oktober 
 
* Åkte med som hästskötare till ett tredagars meeting i Billdal. Var första gången jag åkte själv och det var dessutom 4 hästar som var med, men det gick bra ändå! Detta var nog även en av dom bättre anordnade tävlingarna jag varit på. 
 
Dom hade bland annat en fikabox som var till för hästskötare och ryttare
 
 
* Tränade två gånger med Peppe för Niklas
 
* Jag och Mikaela åkte in till Helsingborg en dag efter jobbet och kollade lite på dom internationella tävlingarna där. Tyvärr hade Niklas ingen jättebra helg men har för mig att han vann en klass. 
 
* Slutade jobba hos Niklas och flyttade hem till Umeå igen. 

 
 
November 
 
* Peppe fick flytta till hippologum 
 
* Firade 2 år med Peppe (haha)

 
December 
 
* Hopptränade Peppe för Eva första gången sedan Skåne. 
 
* Var med på julklappshoppning 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin