Clinic och dagens ridpass

Igår var Douglas Lindelöw här i Umeå och höll i en clinic. Jag hade egentligen helt glömt bort att det var igår som den skulle vara men som tur var hade iallafall mamma kolla på det. Tyvärr var det väldigt lite folk på clinicen vilket var tråkigt när det faktiskt ordnas sådana här arrangemang. Det var inte ens hälften så många i publiken som det har varit på tidigare clinics jag varit på. Väldigt tråkigt och nästan lite pinsamt om man säger så. Umeå visade inte upp sig från sin bästa sida. Clinicen var iallafall bra, intressant höra hans tankar och något som han sa fastnade förhoppningsvis i hjärnan! 
 
Idag red jag Peppe en stund i ridhuset, det blev dock ett ganska lugnt  och inte särskilt långt pass för han var så otroligt seg och att sitta och skänkla på honom exakt hela tiden är inte särskilt roligt. Imorgon åker längre sporrar på och då lyssnar han förhoppningsvis lite bättre. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin