I Stockholm

Nu var det några dagar sedan jag bloggade, eller lite mer än en vecka sedan för att vara lite mer exakt. Hur som helst åkte jag och Mattias ner till Stockholm igår och vi åker inte hem igen för än på söndag, så vi spenderar hela helgen här med andra ord. Idag har vi egentligen bara shoppat, först var vi ut till Mall Of Scandinavia och sedan åkte vi tillbaka till centrum och kollade lite där. Köpte några saker på Hollister men det var allt! Om jag känner mig själv rätt lär det väl inte blir så mycket mer heller, haha. 
 
Imorgon är planen att vi ska gå på NK då vi aldrig hann göra det idag, sedan får vi väl se vad vi hittar på!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin