Peppe v.22

Måndag: Skrittmaskin 1 timme 
 
Tisdag: Trimmas i ridhuset i alla gångarter
 
Onsdag: Hoppträning 
 
Torsdag: Joggas lite lätt antingen ute eller i ridhuset
 
Fredag: Trimmas ute 
 
Lördag: Tävling i Övik, hoppar 1 meter och 1.10. 
 
Söndag: Skrittmaskin
 
Så här kommer veckan ungefär att se ut för Peppes del. Idag byter vi som sagt box så det kommer vara ganska fullt upp med att tömma boxen, mocka hagen och flytta alla saker i eftermiddag. Peppe måste dock ridas ändå, det är hoppträningar på utebanan idag så det blir att trimma i ridhuset istället. Det blir bara ett vanligt pass i alla gångerter idag! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin