Framtiden och Evidensia

Har ju varit borta ett tag härifrån igen, vilket börjar bli väldigt standard nu tyvärr. Linda är ju hur duktig som helst så jag får väl försöka lära mig av henne helt enkelt. Iallafall. jag går numera en jobbutbildning för att sedan börja jobba inom kundtjänst. Ville ju egentligen gå civilekonomprogrammet på universitetet, men velar så otroligt mycket mellan det och mäklarutbildningen. Problemet är bara att mäklarutbildningen inte finns i Umeå. Jaa ni hör ju ungefär hur mycket jag velar så är nog lika bra att jag väntar med det här med universitet. För vill vara helt säker på att jag gör 100% rätt val innan jag hoppar på nått..
 
Det kommer mycket frågor om Kryckan från olika håll, mest från folk man träffar i stallet som undrar vad han gör numera och om han är frisk. Har hållit honom utanför bloggen sedan i somras. Kan ta allt om honom i ett separat inlägg senare, när vi vet mer. Men vi älskar honom mest av allt och vill hans bästa i varje beslut vi tar.
 
 



Kommentarer
Postat av: Ulrika B.

Jag ångrar inte ett ögonblick att jag gick fastighetsmäklarprogrammet. Fastighetsmäklare var ett oerhört roligt jobb och kicken att sy ihop en affär går inte av för hackor. Jag (och Minette då 6-7 år) bodde i Gävle några år när jag studerade. Det är ju inte så långt och numera finns ju även Bothnia banan :) Tjäna bra kan man ju också göra efter utbildningen ;)

2016-10-09 @ 18:28:07
URL: http://magicblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin