Vad har hänt sedan senast?

 
Ätit massa mat
 
 
Tagit massa fula bilder (som dessvärre är för fula för att lägga upp)
 
 
Ätit ännu mera mat.
 
 
Sa hejdå till drygt 3 decimeter av mitt hår
 
 
Tre chokladpuddingar, två personer
 
 
Drack champagne i mjukiskläder för att fira att världens bästa kille tagit körkortet
 
 
Varit lika goals som vi alltid är.
 
 
Spenderat massa kvalitetstid med min allra bästa vän i livet, fantastiska underbara Kryckan.
 
 
Lukas har lärt mig käka sushi
 
 
Dressyrtränat en del och jävlar vad han gör framsteg min lilla stjärna
 
 
 
 Världens skummaste lillebror och världens skummaste pojkvän



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin