Dagens planer

Dagens planer ser ut så att jag ska packa och ta det lugnt fram till 14.30 ungefär. Då far vi till stallet och sedan vidare till Stöcke för Vera ska hoppa en pay & jump, två 50 cm klasser, Hon har tidigare hoppat 70 cm felfritt, men vi känner att det är bättre att hon lär sig hantera honom i lägre klasser då hon dessutom slipper bli så nervös. Direkt vi kommit hem så ska jag bara ta mina grejer och fara till Lukas, förmodligen stannar jag där tills måndag. Det blir helt perfekt!
 
Bild från igår!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin