Helgen som varit!

I helgen har jag varit med Lukas typ hela tiden, eller ja han åkte hem i fredags men jag åkte till honom på lördagen igen efter att ha varit i Stöcke och hjälpt Vera och Kryckan på Pay & Jump. Dom hoppade två 50 cm klasser och var felfria i båda. Men det som utmärkte sig var Veras ridning då hon verkligen red jättenoggrant och hade kontroll i varje steg. Visst att han hoppade lite stort ibland men så gör han alltid och det är något man får ta. Hon börjar bli rutinerad! När vi ändå var där fick vi träffa Stöckes två nya d-ponnyer som bara stått i stallet ett par dagar. Blev kär i den mörkgrå, så himla fin.
 
Som sagt så for jag till Lukas efter middagen. Vi försökte se skräckfilm men antingen var filmerna dåliga eller så fungerade inte sidan, vilket resulterade i att vi gav upp och såg "En djävul till flickvän" i sängen istället (Lukas som valde hahahah) innan vi somnade. Igår tog vi det mest lugnt, gick promenader som vi alltid gör för vi älskar att bara gå runt och prata. Till middag gjorde vi tacos till resten av hans familj (bästa maten) och sen var vi så trötta att vi inte orkade så mycket mer. Så vi somnade till en serie bara.
 
Idag tog vi bussen tillbaka till Umeå och sedan dess har tiden mest flugit iväg. Det var egentligen inte tänkt att Lukas skulle stanna hos mig inatt men eftersom han bor där han bor så blir det mest praktiskt ibland, det finns för och nackdelar. Jag klagar då inte! Vi har just ätit nudlar framför säsongens första avsnitt av Paradise Hotell, älskar alla sådana program verkligen.
 
Lite bilder från helgen:
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin