Torsdag

Idag startade jag morgonen med sovmorgon, vilket jag för övrigt har gjort hela veckan. Sedan släpade jag mig ut på en springtur i det fina vädret och trots att jag inte har sprungit sedan i våras gick det helt okej. Får se om jag lyckas hålla igång träningen nu men det är lite svårt med tanke på hur jag jobbar. 
 
Nu ska jag alldeles strax åka til stallet. Ska fixa klart allt åt Peppe och sedan ska han även ridas. Planen idag är att rida på någon av ridbanorna ute, det blåser lite en del så om ridbanan mellan stallen inte är upptagen av ridskolan rider jag på den då det troligtvis är lite mer lä där. Annars får det bli någon av ridbanorna som ligger lite mer öppet, men om det inte blåser allt för mycket där borta borde det inte vara några problem! 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin