Mitt 2012 del 2

Del 1 hittar ni HÄR
 
April
 
I april hände det inte alls mycket, vi var fortfarande i en svacka så vi struntade i att åka till sundsvall och tävla. 
 
Åkte istället till sundsvall och hälsade på Isabella och var där i 2-3 dagar. 
 
Fick rida Casse :)
 
 
Vi tävlade bara 1 gång den här månaden och det var i vännäs, det slutade med en 2:a plats i en LC.
 
 
Vi fortsatte nöta med dressyren och det började ge lite resultat.
 
 
Maj
 
Färgade håret brunt
 
 
Åkte till vännäs och tävlade igen, kom 2a i en LB samt att vi vann mountain horse kvalet i den klassen av kategori D. Vi fick även mest poäng av alla kategorier och vann ett par stigbyglar! :)
 
 
Tävlade en lokal i kågedalen som träning, kom 2a i en LC. 
 
 
Juni
 
Tävlade på surf, det kunde nästan inte ha gått bättre första dagen. I LBn var vi 00 och vann, i LAn fick vi 4 fel men vi vann den också! Andra dagen hoppade vi en LB som inte gick så bra men vi kom 3a i det mountain horse kvalet.
 
 
Slutade 9:an och fick sommarlov
 
 
Tävlade i vindeln och hade stolpe ut hela helgen, fick nått skit pet i varje klass.
 



Kommentarer
Postat av: Caroline Hellgren

Hej Linda! Min häst gillar inte bett så mycket , jag rider han på bettlöst (crossunder) men skulle även vilja rida på bett då och då... Vilket bett skulle du rekomendera? Får liksom känslan av att han inte gillar det så mycket. T.ex är han mycket mer framåt när jag har bettlöst! I dressyr måste jag ju ha bett... :P Snälla svara! :)

2012-12-31 @ 14:49:44
URL: http://carolinehellgrenn.blogg.se
Postat av: Isabella Bergh

Haha du kunde faktiskt ha skippan bilden på mig :D

Btw, måste träffas snart! <3

2013-01-01 @ 14:08:57
URL: http://isabellabergh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin