Svar på frågestund del 1

Hur lärde ni känna varandra?
Haha gud jag vet inte egentligen, via hästarna typ!

Hur är era hästar att rida? 
Tristan är oftast väldigt rolig att rida. Han är pigg och framåt men ibland kan han även bli riktigt dryg då han ignorerar mig när han känner för det. 


Deras bästa / sämsta egenskaper?
Tristans bästa egenskaper är nog att han är pigg, framåt och väldigt ärlig på hinder. Hans sämsta är att han lätt kan blir flack och river lätt med bakbenen.

Era bästa /sämsta egenskaper som ryttare?
Mina bästa egenskaper är att jag har ganska lätt att ställa om mig mellan olika hästar och mina sämre egenskaper är nog att jag vrider om handen och kollar ner med blicken.

Du äger andra tidigare existerande ponnyer innan?
Jag har haft 7 hästar innan Tristan, finns inlägg om dom HÄR och HÄR!

Det högsta hindret att hoppa Tristan har?
Det högsta jag har hoppat med Tristan är 130 cm :)


Lager dere design til andre? Elsker deres! Lurte på om dere kunne lage et til meg også :-)
Ja, jag brukar göra headers åt andra ibland när jag har tid och lust! :)

Hur länge har ni ridit? 

Ungefär 10 år

Dröm hästen för er båda?
Tornesch

Finaste ponnyn/hästen ni har suttit på? 
Bra fråga, finaste ponnyn är nog Indy och sedan finaste storhästen är nog Emma! :)

Bästa ryttaren i varje kategori i Norrland?
B: Saga Hansen
C: Elvria Dahlgren / Linn Lindeberg
D: Denice Johansson / Josefine Bjur



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin